Regelmatig krijg ik de vraag, “waar blijft mijn bestelling”? Bij controle van de bestelling blijkt dan dat deze op “nabesteld”staat.
Dit is duidelijk aangegeven bij het product, vóór het betalen van de bestelling. En duidelijk zichtbaar in de bestel gegevens.
“Nabesteld” betekend dat het product op het moment van bestellen niet op voorraad is!. Deze wordt dus voor u toegevoegd aan de verzamel bulk order die nog binnen moet komen.
Het product is dus wel bestelbaar, maar niet direct op voorraad.
Deze leveringen komen meestal maar 1x per maand in bulk binnen, om ook voor mij de transport kosten te beperken. De levertijd van deze producten kan dus 1 tot 4 werkweken bevatten. muv vakantie en feestdagen. het kan dus zijn dat u langer geduld moet hebben.
Tijdens de kerstvakantie worden er al hier bijv. 2 wkn lang geen leveringen afgeleverd, noch opgehaald.
Ik probeer zo veel mogelijk producten die regelmatig worden besteld, op voorraad te houden. Echter zijn er soms enorme pieken in bestellingen en is een product daarom soms toch niet direct op voorraad.
Slowfeeders worden deels met de hand in elkaar gezet. Tijdens bepaalde periodes is het voor de gene die deze netten voor mij maakt, een hels karwei om bij te blijven. Hoe snel deze daardoor weer op voorraad zijn, is niet altijd goed te zeggen. Daar er ook internationaal transport tussen zit.
Voer leveringen van o.a. agrobs, komen 1x per maand binnen. wij wonen niet langs een rechtstreekse route, waardoor de transporteur wacht tot de vrachtwagen van de betreffende route vol zit, om het rendabel te maken, bij ons langs te rijden.
Als een voer type dus niet op voorraad is “op nabesteld” staat. Moet ook ik wachten tot deze geleverd is.
Heeft u haast met een bepaald voer type of hooinet. Kijk goed of deze meteen geleverd kan worden vóór u afrekent.
Vaak is een net in een iets andere maat, wel meteen beschikbaar. Of kan er een alternatief geboden worden voor een type voer. U kunt mij hier voor van maandag tm vrijdag tussen 9 en 17.00 per sms of app bereiken op 00-31-(0)6 21553047 ( tel wordt zelden opgenomen app of sms beter bereikbaar)
Ik hoop dat het zo duidelijker is, waarom bestellingen die op ” nalevering” of “na besteld” staan. Niet snel geleverd kunnen worden.
Ivm de huidige hoge verzendkosten (ook voor mij) worden bestellingen in z’n geheel verzonden.